PopUpCop
Mariusz
2003-12-05 09:59:19 UTC

Skąd można zassać program PopUpCop 2.0.3.20 lub ewentualnie jakąś
starszą wersję np. 2.0.3.15?
Ze strony http://www.popupcop.com/PopUpCop.exe nie idzie. Przeszukałem
google ale na jaką stronę bym nie wszedł to linki do pobrania prowadzą
do strony http://www.popupcop.com/ lub są już nieczynne.

P.S. A może znacie jakiś lepszy program do blokowania okienek niż
PopUpCop?

Dziękuję i pozdrawiam!

Mariusz
afi777
Mariusz
Mariusz
2003-12-05 10:57:46 UTC
On Fri, 5 Dec 2003 11:42:58 +0100, "afi777" <***@gazeta.pl> wrote:

Witam
Post by afi777
dokladnie z ich stronki nie mozna zassac :(
BTW PopUpCop rzadzi !
No właśnie. Próbuję któryś raz z kolei i klapa :-(
Muszę się poratować jakimś blokerem, bo mam dość tych nachalnych stron
xxx-erotycznych i innych.

Na Tucows PopUpCop dostał 5 gwiazdek. Popularność ponad połowę.
Shareware.

Widzę też inne programy.
Ciekawe jak sobie radzi shareware'owa STOPzilla The ULTIMATE Popup
Killer albo CoffeeCup PopUp Blocker?

Jest też freeware'owy 12Ghosts Popup-Killer, który ma 5 gwiazdek i
maksymalną popularność. Używał ktoś tego programu?

Pozdrawiam

Mariusz
Barthec
2003-12-05 14:10:48 UTC
Witam.
[ble ble ble]
http://www.mozillapl.org/
od "tamtej" pory zwiększył się komfort przeglądania www i problem popup
całkowicie zniknął :)
When you look long into an abyss, the abyss also looks into you.
Mariusz
2003-12-05 15:40:31 UTC
On Fri, 5 Dec 2003 15:10:48 +0100, Barthec
<***@SPAMNO.op.pl> wrote:

Witam.
Post by Barthec
[ble ble ble]
http://www.mozillapl.org/
od "tamtej" pory zwiększył się komfort przeglądania www i problem popup
całkowicie zniknął :)
Mam też Mozillę Firebird i jest ok :-)
Jednak w Mozilli pod prawym klawiszem myszy nie mam opcji ściągania
przez Flash Get'a, ReGet'a czy inny downloader.

Dziękuje i pozdrawiam!

Mariusz
Barthec
2003-12-05 21:03:39 UTC
Post by Mariusz
Jednak w Mozilli pod prawym klawiszem myszy nie mam opcji ściągania
przez Flash Get'a, ReGet'a czy inny downloader.
Z Mozią to jest jakoś tak że "Download with ReGet" jest w menu
kontekstowym jeśli ReGet'a instaluje się po Mozilli.
When you look long into an abyss, the abyss also looks into you.
Black Fox
2003-12-05 20:05:49 UTC
Post by Barthec
[ble ble ble]
http://www.mozillapl.org/
od "tamtej" pory zwiększył się komfort przeglądania www i problem popup
całkowicie zniknął :)
Dokładnie :-)
--
--=== Black Fox ===--
--== GG: 1138706 ==--
--= ICQ: 147423649 =--
Salem
2003-12-05 12:03:28 UTC
Post by Mariusz
P.S. A może znacie jakiś lepszy program do blokowania okienek niż
PopUpCop?
google toolbar...
Salem
KooL THING.....
2003-12-09 10:19:21 UTC
EUropejczyk "Salem" <***@gazetakropka.pl> ,a se nawet taki cholera czytnika skonfigurowac nie umi (patrz >> news:bqps6f$2d8$***@inews.gazeta.pl) sprowokowal nas, geekoFF do stanowczej reakcji :

| google toolbar...
|

| --
| pozdrawiam
| Salem

Swietnie za to szpieguje ;-)

Spiker
Mozilla
Markus Sprungk
2003-12-05 18:11:36 UTC
Post by Mariusz
Witam
Skąd można zassać program PopUpCop 2.0.3.20 lub ewentualnie jakąś
starszą wersję np. 2.0.3.15?
Ze strony http://www.popupcop.com/PopUpCop.exe nie idzie.
Żartujesz. U mnie idzie bez problemu :>
*ICQ-79050392*
*GG-1447098*
Mariusz
2003-12-05 19:25:30 UTC
On Fri, 5 Dec 2003 19:11:36 +0100, Markus Sprungk <***@cbfg.cy>
wrote:

Witam
Post by Markus Sprungk
Post by Mariusz
Skąd można zassać program PopUpCop 2.0.3.20 lub ewentualnie jakąś
starszą wersję np. 2.0.3.15?
Ze strony http://www.popupcop.com/PopUpCop.exe nie idzie.
Żartujesz. U mnie idzie bez problemu :>
Sprawdziem i to samo. Nie mogę zgrać :-(
A może znasz jakiś alternatywny ale dzia adres?

Pozdrawiam

Mariusz
--++ faka ++--
2003-12-05 20:16:53 UTC
Fri, 05 Dec 2003 20:25:30 +0100, na pl.comp.nowe-programy, Mariusz
Post by Mariusz
Sprawdziem i to samo. Nie mogę zgrać :-(
A może znasz jakiś alternatywny ale dzia adres?
Stuknij na boxa
--
Pozdro... --++ faka ++--
GG: 997997 ICQ: 99380423
From: zaROTowany
Mariusz
2003-12-05 21:49:39 UTC
On Fri, 5 Dec 2003 21:16:53 +0100, --++ faka ++--
<***@ryrxgeb-vafgny.pbz> wrote:

Witam
Post by --++ faka ++--
Stuknij na boxa
Dzięki!
Już mam.

Pozdrawiam!

Mariusz
Stachu
2003-12-05 22:06:03 UTC
On Fri, 05 Dec 2003 10:59:19 +0100, Mariusz
Witam
Sk±d można zassać program PopUpCop 2.0.3.20 lub ewentualnie jak±¶
starsz± wersję np. 2.0.3.15?
Ze strony http://www.popupcop.com/PopUpCop.exe nie idzie. Przeszukałem
google ale na jak± stronę bym nie wszedł to linki do pobrania prowadz±
do strony http://www.popupcop.com/ lub s± już nieczynne.
P.S. A może znacie jaki¶ lepszy program do blokowania okienek niż
PopUpCop?
Dziękuję i pozdrawiam!
Mariusz
Jesli masz wina XP to bolkowanie okienek mozesz ustawic przez male
zmodyfikowanie pliku hosts.

dziala to tak: komputer pobierajac na rzadanie przegladarki www
odwoluje sie do serwera DNS w celu ustalenia adresu serwera (a
dokladniej w celu przekasztalcenia adresu domenowegona numer IP,
istnieje jednak inna metoda --> windows korzysta z tablicy adresow
wewspomnianym pliku hosts. Zbior ten zawierajacy pary adres IP - nazwa
hosta, znajdziemy w podkatalogu \SYSTEM32\DRIVERS\ETC.
System najpierw przeglada zawatosc tego pliku, a dopiero potem - gdy
nie znajdzie tam szukanego adresu siega po pomoc do DNS.

Trik polega na tym ze wykorzystujemy fakt iz adres przekierowany do
adresu 127.0.0.1 [czyli do nas] trafi "nigdzie"

Trzeba wie dodac do plku hosts wpisy typu:

127.0.0.1 *.popup.xx

[gwiazdka w adresie domenowym zapewni nam ignorowanie wszystkich
niechcianych subdomen :D:D:D

Sprobojcie u mnie to dziala, jest ttroche zabawy ale nie trzeba
zciagac rzadnych programow, zazwyczaj shareware i jest swiety spokoj z
reklamami :D:D

***@neostrada.pl
GG 3609082

Pozdrawiam ;]
Stachu

Pozdrawiam ;]
Stachu
2003-12-05 22:13:23 UTC

[...]

Jesli post sie pojawil kilka razy to przepraszam bo cos mi sie kopie
program :F

***@neostrada.pl
GG 3609082

Pozdrawiam ;]
monter
2003-12-06 00:52:34 UTC
Post by Stachu
Jesli masz wina XP to bolkowanie okienek mozesz ustawic przez male
zmodyfikowanie pliku hosts.
Jez.eli masz starszego wina (9x) to tez. moz.esz "bolkowac'".
Post by Stachu
windows korzysta z tablicy adresow
wewspomnianym pliku hosts. Zbior ten zawierajacy pary adres IP - nazwa
hosta, znajdziemy w podkatalogu \SYSTEM32\DRIVERS\ETC.
W starszym (a wie;c lepszym) winie plik hosts lez.y sobie w %windir%
(czyli domys'lnie C:\Windows ). Jez.eli go tam nie ma to pewnie jest
hosts.sam, moz.na mu urz.na;c' rozszerzenie i dopisywac' nielubiane hosty.
--
http://monter.FM
Archiwum JW23, parodie, stare i _nowe_miksy_muzyczne_, polityczne,
programowe RMF FM.
monter
2003-12-06 00:55:41 UTC
Post by Stachu
Jesli masz wina XP to bolkowanie okienek mozesz ustawic przez male
zmodyfikowanie pliku hosts.
Jeżeli masz starszego wina (9x) to też możesz "bolkowac'".
Post by Stachu
windows korzysta z tablicy adresow
wewspomnianym pliku hosts. Zbior ten zawierajacy pary adres IP - nazwa
hosta, znajdziemy w podkatalogu \SYSTEM32\DRIVERS\ETC.
W starszym (a więc lepszym) winie plik hosts leży sobie w %windir%
(czyli domyślnie C:\Windows ). Jeżeli go tam nie ma to pewnie jest
hosts.sam, można mu urżnąć rozszerzenie i dopisywać nielubiane hosty.
programowe RMF FM.
Stachu
2003-12-06 20:11:15 UTC
Post by Stachu
[...]
(czyli domy¶lnie C:\Windows ). Jeżeli go tam nie ma to pewnie jest
hosts.sam, można mu urżn±ć rozszerzenie i dopisywać nielubiane hosty.
O dzieki za infrmacje bo nie wiedzialem gdzie jest ten plik w 98
ale nie zgodze sie z toba ze "sztarszy czyli lepszy" "98"
wg mnie 98 jest dobry zaraz po zainstalowaniu a podczas eksploatacji
nies do niczego [ciagle errory]
Powie wiecej raz mi sie zdarzylo podczas instalacji Wina 98 "System
Windows wykonal nieprawidowa operacje ..."

Po tym wydarzeniu podziekowalem i przerzucilem sie na nowsza wej\rsje
Okienek, czyli XP :P i jeste Happy [No errors]

***@neostrada.pl
GG 3609082

Pozdrawiam ;]
Stachu